Esemény történt: ma reggel telefonáltak az Enternettől. Az volt a kérésük h az általam kért szolgáltatás megszüntetési dátumot (november 1) ha lehet tegyük át november 7-re és akkor a t-online kikérője alapján, folyamatos marad a szolgáltatás. Természetes - mondtam. (úgy is féltem hogy ünnepek alatt nem fogok tudni lógni a szeren). Azonnal telefonáltam az t-onlinos ügyfeles lánynak hogy beavassam az eseményekbe. Tudomásul vette és nagyon örült az enternet korrektségének. Én is. Ezután közösen veregettük egymás vállát, hogy milyen rendben mennek a dolgok meg így meg úgy, én talán azt is mondtam h Ő milyen kedves, aranyos meg szép is, ettől aztán egy halk „aaaah” hagyta el ajkát a hölgynek, melyet a telefon kagylóján keresztül nem tudtam minősíteni. Ezek után abba maradtunk, h a fent említett dátum után csoszogjak be a t-Pontra hozzá és szerződjünk az általam eredetileg áhított szolgáltatásra (T-Home tripla).
Szolgáltató és szolgáltatás váltás III
2007.10.27. 13:31 szabópali
Szólj hozzá!
Címkék: esemény ügyfélszolgálat fogyókúra adsl kedves t online enternet
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek